Mananca mai des, nu mai mult pentru a slabi

mancare slabire

Saritul peste micul dejun sau peste cina nu reprezinta o solutie foarte eficienta daca incerci sa pierzi rapid in greutate. Zvonul conform caruia daca mananci mai putin, poti reduce numarul de calorii pe care le ingerezi s-a raspandit in societate, dar stii ce ? Este complet fals!

Daca trece mult timp intre mese, o sa ni se faca si mai foame atunci cand punem mancarea pe masa, ceea ce ne face sa mancam mai mult decat avem de fapt nevoie pentru a ne putea continua ziua.

Chiar daca in principiu este adevarat, mai putine calorii, mai putina grasime, mai putina greutate, acest mod de a pierde in greutate nu poate fi sustinut mereu si creeaza o relatie proasta cu mancarea, fara a pomeni ca nu ne permite sa ne bucuram cu adevarat de mancare. Stii cat de oribil suna ?

Specialistii in nutritie ne recomanda sa planuim 5 sau 6 mese pe zi:

Un mic dejun redus, o gustare pe la jumatatea diminetii, un pranz normal, o gustare pe la jumatatea dupa amiezii si cina ( care ar trebui sa fie cea mai mica dintre mese) si, daca chiar este necesar, o gustare sanatoasa in toiul noptii.

mancare slabire

In locul a trei mese mari, o sa ai 5 sau 6 mese mici, ceea ce duce la accelerarea metabolismului si la o pierdere in greutate in termen de cateva saptamani.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*