Cum sa ma ingras – dieta pentru ingrasare

cum-sa-te-ingrasi

Ai avut o perioada de stres puternic sau una de o excesiva pierdere in greutate datorata unui tratament si vrei sa iei cateva kilograme in greutate insa nu reusesti? Ei bine echipa eCumSa iti vine in ajutor cu acest articol in care iti propune o dieta pentru ingrasare si te sfatuieste cum sa iei in greutate.

Cum sa ma ingras

In primul rand trebuie sa cresti numarul caloriilor ingerate in timpul zilei insa asta nu inseamna sa consumi neconditionat tot ce-ti trece prin cap. Dieta pentru ingrasare necesita, de asemenea, un criteriu bazat pe nutritie adecvata, pentru a evita inconvenientele cum ar fi colesterolul, proasta digestie, cresterea in greutate si, mai apoi, obezitatea.

Daca problema ta este lipsa apetitului atunci introdu in alimentatia ta zilnica maslinele, castravetii si ceapa; acestea fiind alimente care stimuleaza pofta de mancare. Dieta pentru ingrasare consta in cresterea cantitatii de proteine, carbohidrati, lapte si produse lactate. Introdu, intre mese, sucuri de fructe ( mai bine daca sunt fara adaos de zahar) si fructe uscate.

Se subintelege ca, in cazul in care vrei sa iei in greutate cateva kilograme este important sa consulti un medic specialist in prealabil si este total de evitat improvizarea dietei in ultimul moment.

Ti s-a intamplat vreodata ca in loc sa slabesti sa vrei sa te ingrasi si sa cauti o dieta pentru ingrasare in loc de o dieta pentru slabire? Asteptam raspunsurile ( motivate) in sectiunea de comentarii.

Cum sa slabesc rapid

Vrei sa slabesti rapid, dar responsabil? Echipa eCumSa iti vine in ajutor cu acest articol in care iti da cateva sfaturi utile despre cum sa slabesti rapid si sanatos.

Modul ideal de a pierde rapid in greutate este sa urmezi un regim alimentar sanatos si echilibrat insotit de activitate fizica.

Cum sa slabesc rapid

Cosuma cinci mese pe zi cu fructe si legume proaspete din abundenta.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Acesta trebuie sa dea 20% din necesarul zilnic de energie. Imediat cum ai coborat din pat bea un pahar cu apa ( sau apa si lamaie), iar dupa 30 de minute serveste micul dejun format din: un fruct, o felie de paine integrala, iaurt degresat si o ceasca de cafea; 3 linguri de cereale cu lapte si cafea sau un fresh, 2 biscuiti integrali si o cafea.

Bea cel putin doi litri de apa pe zi.

Asigura-te ca faci miscare in fiecare zi: mers pe jos in ritm alert, mers pe bicileta, dans sau inot.

Nu dormi mai putin de 7 ore pe noapte.

Dieta ta trebuie sa fie variata: trebuie sa includa fructe, legume, leguminoase, cereale, branzeturi slabe si lactate degresate, carne, peste ( de cel putin 2 ori pe saptamana, NU prajit), oua si mezeluri slabe. O dieta prea restrictiva te va face sa cazi in „ispita” cu usurinta.

Concentreaza-te pe alimente atunci cand esti la masa si mesteca lent pentru a te simti cat mai repede satula.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*