Cum se Face Mișcare la Plajă?

cum-slabesti-pe-plaja-prin-miscare

Ati ales sa petreceti o zi sau un scurt concediu la plaja, asta nu inseamna ca trebuie sa neglijati exercitiile fizice. Exista o multime de activitati pe care le puteti face, desi probabil ele nu vor parea a fi exercitii.

Puteti face miscare in timp ce va bucurati de sunetele marii, de aerul curat si de nisipul fin de sub picioarele dumneavoastra.

Aruncatul discului pune in miscare muschii din partea de sus a corpului si poate duce la intarirea sistemului cordiovascular in cazul in care alergati pentru a prinde discul. Treizeci – patruzeci de minute de mers pe plaja este un exercitiu foarte bun, care va va stimula sistemul cardiovascular.

Jucativa in nisip, puteti sapa pentru a face un castel de nisip. Faceti exercitii usoare de yoga pentru a va intinde si pentru a va dezmorti. Alegeti jocuri de plaja precum voleiul pentru a va pune inima in miscare. Daca doriti un exercitiu cu un grad de dificulate putin mai ridicat puteti merge sau chiar alerga prin apa. Acesta fiind un exercitiu excelent pentru partea inferioara a corpului.

Asigurati-va ca beti multe lichide si mentineti-va hidratati, sub nici o forma nu uitati crema de protectie solara rezistenta la apa.

Cum sa traiesc mai mult facand miscare

Exercitiul fizic perfect care te ajuta sa ai o viata mai lunga exista, iar, in acest articol, echipa eCumSa iti dezvaluie cum sa ai o viata mai lunga facand miscare. Un grup de cercetatori de la Master University din Hamilton, Ontario, a descoperit ca exista intr-adevar o activitate fisica ce creste rezistenta musculara, sporeste pierderea in greutate, previne bolile si lungeste viata, fara a necesita prea mult timp pentru a o practica.

Numele ei? High intensity interval training, prescurtata Hit, adica antrenament practicat in intervale scurte de timp la mare viteza.

miscare-pe-plaja

Si pentru a demonstra acest lucru, oamenii de stiinta au facut o serie de teste din care unul, in special, a dat cele mai bune rezultate: unii voluntari au fost pusi sa pedaleze pe un cicloergometru la intensitate maxima pentru 30 de secunde, 4 minute de pauza dupa care alte 30 de secunde de pedalat pana la acumularea unui total de 3 minute de efort. Dupa doua saptamani de astfel de miscare, capacitatea aerobica a voluntarilor a crescut ca cea a unui biciclist amator dupa 10 ore de antrenament.

Daca Hit-ul ti se pare ca necesita prea mult timp si inotul in stil fluture prea greu ( acesta fiind sportul care arde cele mai multe calorii), echipa eCumSa iti vine in ajutor cu alte 4 tipuri de exercitii fizice care te pot ajuta:

  • mersul pe jos, rapid: a fost demonstrat de un studiu al „Pennington Research Center” din Baton Rouge ca 30 de minute de mers in pas vioi de 5 ori pe saptamana reduce riscul de deces prematur cu 20%;
  • indoirea pe coapse sau squat: 25 de squat efectuate implica grupe mari de muschi si sunt ideale pentru a contrasta pierderea masei musculare, pentru prevenirea osteoporozei si pentru a reduce durerea la nivelul coloanei vertebrale;
  • weight training-ul: o serie de exercitii practicate cu greutati, gantere ori aparate care sporesc pierderea in greutate si arderea caloriilor, reduc riscurile diabetului si ale maladiilor cardiovasculare;
  • burpee-ul: in voga printre U.S. Marines, consta in indoirea pe picioare, sprijinirea mainilor pe podea , ridicarea si intinderea rapida a picioarelor inspre inapoi si renenirea la pozitia initiala

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*