Scuzele nu scuză incompetența I

Eram sigur că așa va fi, chiar la momentul când am scris primul articol cu privire la incompetența celor de la Termoficare Oradea, acu câteva zile. Le-am trimis și o scrisoare atunci și mi-au răspuns că se va relua furnizarea apei calde în zonele afectate de lucrările la magistrala 3 (și implicit Rogerius), pe data de 14.10.2015, la ora 20:00. Am rămas uimit de termenul deosebit de exact, dar în același timp eram convins că nu-l vor respecta, fiindcă am mai văzut cum lucrează.

Și nu l-au respectat. E deja data de 15, trecut de miezul nopții și apă caldă nu e. E, în schimb, un nou comunicat pe site-ul lor, în care au dat alt termen foarte exact: azi, 15.10, la ora 10.00. Pentru dânșii, e un joc. Pun termen, îl încalcă și își cer scuze. Lamentabil! Au făcut asta de 6 ori, din câte am numărat eu, din august și până acum, lucru care se poate vedea aici, la pagina cu comunicatele lor.

Asta înseamnă o rată de nerespectare a termenului de execuție de peste 18%. Eu cred că dacă eu, sau tu am greși în ceea ce facem, în joburile noastre, fie ele de muncitor necalificat sau doctor, în 18% din cazuri, de mult am fi șomeri. Și nu cred că scuzele ar mai ajuta la ceva. Am mai spus-o și mă repet, fiindcă mă șochează ideea asta: chiar nu sesizează nimeni? Chiar nu se găsesc oameni competenți, chiar nu poate ditamai Termoficare să își organizeze mai bine resursele, astfel încât să aibă mai multe termene respectate și de asemenea mai mult respect pentru orădeni și mai puține scuze?

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*