Scuzele sunt bune, da. Am greșit, cel mai bine e să îmi cer scuze. Asta nu repară, dar ajută, creează empatie, creează un sentiment de înțelegere și în același timp scuzele sunt dovada că știi că ai greșit. Iar dacă știi că ai greșit, înveți din asta, nu repeți greșeala la fiecare situație similară. Dar dacă ajungi să îți ceri scuze la nesfârșit și să faci aceleași greșeli, înseamnă fie că ești nesimțit, fie total nepotrivit pentru un anumit lucru.
Nu mai scriu, că mi-e silă. Primim promisiuni și scuze, în loc de apă caldă. Primim gropi, jante îndoite și drumuri de piatră, în loc de asfalt. Primim țepe peste țepe de la cei mari și puternici, care prosperă și se lăfăie în lipsă de respect și dezinteres total pentru cei care le dau banii, adică io și tu.
Și sunt curios, tu de câte ori ai amânat facturile de apă caldă ale celor de la Termoficare Oradea? Sau impozitele și taxele? Și ți-ai cerut scuze apoi? Lasă un comentariu mai jos și dă share la articol, să văd, mai sunt și alții care gândesc așa, sau doar io singur?
Update 15.10.15 ora 18:00
Au promis apa calda, după amânare, la ora 10 azi dimineață, E ora 18:00, am ajuns de la serviciu, aș face un duș, dar apă caldă tot nu e! Și culmea, de data asta nu am mai primit nici măcar un comunicat cu SCUZE! Share, să vadă toată lumea cât de mincinoși sunt!
Update 16.10.15 ora 20:00
Tot nu am apă caldă. Au pus un nou comunicat pe site, în care promit, iar, că va reveni apa caldă mâine, la ora 12:00! Tu crezi? Eu nu prea… Mai jos, extrasul din noul lor comunicat cu SCUZE! :))
Lasă un răspuns